Centrum G-SHOCK
CENTRAL CEE ODKRYWA SEJF Z WYJĄTKOWĄ KOLEKCJĄ 300 LEGENDARNYCH ZEGARKÓW
Marka G-SHOCK z dumą ogłasza kontynuację współpracy z jednym z najbardziej wpływowych raperów obecnej sceny – Central Cee. Nowa kampania to hołd dla ponadczasowej kolekcji Icons, obejmującej ulubione modele artysty: DW-6900, DW-5600 oraz GA-2100.
To już drugi rok współpracy marki z artystą – Central Cee idealnie uosabia wartości G-SHOCK: autentyczność, innowacyjność oraz niepoddawanie się w dążeniu do celu. Od lat nosi zegarki wstrząsoodpornej marki, a jego ulubionym modelem jest legendarny DW-6900.
PREMIERA WIDEO: Central Cee otwiera swój tajny sejf G-SHOCK
W ramach nowej kampanii powstał film, w którym Central Cee wprowadza widzów do sejfu pełnego ponad 300 zegarków G-SHOCK. Znajdują się tam zarówno jego prywatne egzemplarze, jak i wybrane modele od trzech zaproszonych do kampanii kolekcjonerów.
„Od zawsze ceniłem G-SHOCK. DW-6900 to mój ulubiony model. Noszę go niemal codziennie.” – mówi Central Cee.


Zainspirowana dążeniem Casio do stworzenia „ultraodpornego zegarka”, marka G-SHOCK kieruje się mottem „BUILT DIFFERENT” – przesłaniem, które Central Cee uosabia zarówno swoją twórczością, jak i stylem życia. Każdy zegarek G-SHOCK to historia, która trwa – co mocno wybrzmiewa w nowej serii wideo.
Współpraca ta i nowa kampania wideo podkreślają, dlaczego kolekcja Icons to prawdziwe ikony stylu. Zegarki odporne na wodę, wstrząsy i skrajne warunki – zaprojektowane, by przetrwać wszystko – pozostają symbolem trwałości i niezłomnego charakteru, które łączą Central Cee i G-SHOCK.
Więcej informacji znajdziesz na stronie zibi.pl/gshock lub u najbliższego autoryzowanego sprzedawcy – sprawdź, gdzie kupić oryginalny zegarek G-SHOCK tutaj. Śledź nas, by nie przegapić kolejnych nowości z tej współpracy.
O MARCE G-SHOCK
NAJODPORNIEJSZY ZEGAREK W HISTORII
Zrodzony z marzenia o „zegarku, który przetrwa wszystko” w 1983 roku, inżynier CASIO – Kikuo Ibe – stworzył zegarek odporny na siły odśrodkowe, wstrząsy i wysokie ciśnienie wody. Po ponad 40 latach i 130 milionach sprzedanych sztuk na całym świecie, G-SHOCK to synonim niezależności, wytrwałości i ultraodporności na czynniki zewnętrzne.
Dziś zegarki G-SHOCK noszą i cenią ludzie ze świata mody, sportu, muzyki i sztuki, a także służby ratownicze – na całym świecie.
Tagi