Regulamin konkursu "G-SHOCK: Jak skończy się Twoja historia?"
- Organizatorem konkursu i fundatorem nagród jest Grupa Zibi S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wirażowej 119 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie w XIII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000718602, NIP 5223113927.
- Konkurs trwa od dnia 25 maja 2018 roku do 30 sierpnia 2018 roku do godziny 23:59:59.
- Konkurs dostępny jest na całym terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Regulamin i Informacje o konkursie dostępne są w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej http://www.zibi.pl/g-shock/eventy/
- Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna powyżej 18 roku życia będąca obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej, z wyjątkiem pracowników oraz współpracowników Organizatora.
- W Konkursie mogą uczestniczyć osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Przedmiotem Konkursu jest wyłonienie spośród konkursowych nagrań video zwycięzcy głównej nagrody oraz 4 osób, które zostaną wyróżnione nagrodami cząstkowymi.
- Dokonując zgłoszenia udziału w głosowaniu w Konkursie, Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z warunkami uczestnictwa, wskazanymi w niniejszym Regulaminie. Brak spełnienia warunków uczestnictwa w Konkursie dyskwalifikuje Uczestnika, który dokonał zgłoszenia wbrew postanowieniom Regulaminu.
- Zgłoszenie i udział w konkursie są bezpłatne oraz dobrowolne.
- Uczestnik biorąc udział w konkursie akceptuje niniejszy Regulamin i postanowienia Konkursu.
- Nośnikiem konkursu jest film promocyjny G-SHOCK, składający się z czterech epizodów, których motywem przewodnim jest przedstawienie czterech sylwetek poszukujących wydarzenia związanego z 35. Urodzinami marki G-SHOCK.
- Zakończenie każdego z epizodów, jak i całego filmu, jest otwarte i ma na celu zaproszenie Uczestników do dokręcenia swojego indywidualnego zakończenia filmu.
- Warunkiem udziału w konkursie jest wykonanie i zamieszczenie swojego filmu na prywatnym profilu na kanale social media tj. Facebook i/lub Instagram z użyciem znaku hashtag (#) i hasłem 35GSHOCK (#35GSHOCK) oraz przesłanie potwierdzenia zgłoszenia na adres kontakt.gshock@zibi.pl wraz imieniem, nazwiskiem oraz wiadomością o treści:
- „Wyrażam zgodę na udział w Konkursie, akceptuję postanowienia Regulaminu konkursu oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach konkursowych. W razie wygranej proszę o kontakt mailowy na adres: [tutaj należy podać adres mailowy]”.
- W przypadku umieszczania filmu na profilu Instagram hashtag (#35gshock), którym oznaczony będzie film, musi być pisany małymi literami. Wszystkie wpisy sygnowane #35gshock są automatycznie zaciągane i publikowane na stronie https://www.zibi.pl/g-shock/eventy/ przy użyciu wewnętrznej wtyczki internetowej.
- Zgłaszane video konkursowe musi być autorską kontynuacją i interpretacją zakończenia historii poszukiwania imprezy przedstawionego w filmie promocyjnym Organizatora http://www.zibi.pl/g-shock/eventy/ lub jednego z czterech zawartych w filmie głównym epizodów.
- Uczestnik udziela zgody na publikację swoich danych osobowych w postaci imienia lub/i nazwiska oraz udostępnienia wizerunku zawartego w zgłoszonym video konkursowym w przypadku wygranej w serwisach i narzędziach komunikacji zewnętrznej prowadzonych przez Organizatora.
- Każdy z Uczestników może wziąć udział w konkursie tylko jeden raz, poprzez zgłoszenie jednego filmu.
- Za zgłoszenie uznaje się opublikowanie swojego autorskiego filmu na swoim profilu Facebook lub Instagram oraz przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowy Organizatora podany w podpunkcie 1. Rozdziału III.
- W przypadku zgłoszenia i opublikowania więcej niż jednego filmu Organizator poddaje pod ocenę tylko pierwszy film.
- Uczestnik zgłaszając video do konkursu oświadcza, że posiada prawa do wykorzystywania wszystkich umieszczonych w swojej produkcji przedmiotów, cytatów i elementów, które mogą podlegać ochronie prawnej. Uczestnik oświadcza także, że wszystkie ewentualne postaci pojawiające się w materiale wyraziły zgodę na dobrowolne wykorzystanie ich wizerunku i powielanie go na kanałach komunikacyjnych Organizatora.
- Jako kryterium oceny Organizator bierze pod uwagę:
- Wartość merytoryczna nagrania Przejrzyste przedstawienie w postaci video odpowiedzi na hasło konkursowe „Jak skończyła się Twoja historia?” rozumie się przez to klarowne nawiązanie do oryginalnego filmu lub jego fragmentu, wykorzystanych sekwencji i motywów przewodnich, atrybutów oraz historii.
- Niekonwencjonalne i oryginalne przedstawienie swojej interpretacji i historii
- Wartość estetyczna i jakość filmu
- Nawiązanie do marki G-SHOCK
- Prezentowany przez Uczestnika pomysł nie może być dłuższy niż 30 sekund.
- Opublikowany materiał nie może zawierać treści obraźliwych oraz wulgaryzmów.
- Nakręcony film powinien być zrealizowany bez narażenia zdrowia i życia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do własnej interpretacji oceny wartości merytorycznej, estetycznej i jakościowej zgłoszonych filmów.
- Zwycięzcy są wybierani wyłącznie spośród Uczestników Konkursu.
- Wyboru Zwycięzców dokona Organizator konkursu.
- Zadaniem Organizatora będzie w szczególności:
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem Konkursu,
- wyłonienie zwycięzców Konkursu,
- Zwycięzcą nagrody głównej może zostać tylko jedna osoba, która w terminie od 25 maja 2018 do 30 sierpnia 2018, stworzy i udostępni autorski film, który spełniać będzie kryteria konkursowe Organizatora.
- Ogłoszenie zwycięzców Konkursu będzie miało miejsce drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej i kanałów Social Media Organizatora.
- Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.
- Nagrodą główną w konkursie jest wyjazd do Japonii dla jednej osoby w listopadzie 2018.
- Nagroda obejmuje przelot, zakwaterowanie oraz wyżywienie na miejscu pobytu dla jednej osoby o łącznej wartości 10 000 zł.
- Dokładne określenie warunków wyjazdu zostanie podane do wiadomości Zwycięzcy nie później niż do dnia 3 września 2018 roku.
- Poza nagrodą główną Organizator pośród zgłoszonych filmów przyzna także 4 nagrody cząstkowe w postaci zegarka marki G-SHOCK, które będą przyznawane raz w miesiącu w okresie od 26 maja 2018 do 30 sierpnia 2018.
- Przyznanie nagrody cząstkowej nie wyklucza ze zdobycia nagrody głównej.
- Nagrody nie podlegają zamianie na inną nagrodę lub jej równowartość pieniężną.
- Warunkiem odbioru nagród jest podpisanie protokołu odbioru w siedzibie Zibi Sp. z o. o. w Warszawie lub przesłanie podpisanego protokołu odbioru na adres Grupa Zibi S.A. ,ul. Wirażowa 119 02-145 Warszawa z dopiskiem „#35GSHOCK”.
- O przyznaniu nagród zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni mailowo, na adres wskazany w mailu ze zgłoszeniem.
- W przypadku:
- braku możliwości skontaktowania się ze zwycięzcą Konkursu,
- zrzeczenia się nagrody przez zwycięzcę,
- niespełnienia postanowień Regulaminu,
- nieposiadania ważnego paszportu,
- nieodebrania przez zwycięzcę nagrody we wskazanym przez Organizatora terminie, z przyczyn leżących po stronie zwycięzcy,
– przyznana nagroda przepada na rzecz Organizatora, a zwycięzca, którego dotyczy którykolwiek z powyższych przypadków utraci prawo do otrzymania nagrody. - Grupa Zibi S.A. jako Organizator konkursu jest stroną, która odprowadzi podatek od nagrody głównej.
- Administratorem danych osobowych jest Grupa Zibi S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wirażowej 119 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie w XIII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000718602, NIP 5223113927. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia konkursu G-SHOCK: Jak skończy się Twoja historia?, w tym w celu związanym z wyłonieniem osób nagradzanych w konkursie oraz prowadzeniem komunikacji związanej z ogłoszeniem wyników na stronie Organizatora oraz jego kanałach Facebook i Instagram. Wszelkie dane osobowe, przetwarzane będą w sposób zgodny z wymogami określonymi w prawie powszechnie obowiązującym. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych i może dokonać ich weryfikacji lub poprawienia, a także usunięcia, poprzez skierowanie odpowiedniego żądania do Organizatora. Od 25.05.2018 r. uczestnikowi będzie przysługiwało również prawo ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych i prawo przenoszenia danych osobowych. Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli jego dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania Konkursu, a po jego zakończeniu przez okres do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z udziałem w Konkursie. Z dniem 25 maja 2018 r. w strukturze ADO zostanie wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym będzie można się skontaktować pod adresem mailowym: inspektor@zibi.pl. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, a od 25.05.2018 r. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Odbiorcami danych będą przedsiębiorcy świadczący na rzecz Administratora usługi księgowo-rachunkowe, kurierskie oraz z zakresu niszczenia dokumentów, a także.
Live Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Piastowskiej 67, 80-363 Gdańsk. - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika Konkursu niewłaściwego adresu lub innych danych uniemożliwiających jego identyfikację.
- Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.
- Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 29 października 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w trakcie trwania Konkursu.