Naprawa, Serwis, Gwarancja

NAPRAWA I SERWIS

Podstawą do złożenia zegarka do reklamacji jest: wypełniona karta gwarancyjna Zibi (model wyrobu, pieczątka sprzedawcy) wraz z dowodem zakupu lub czytelną jego kopią.

Reklamację zegarka można złożyć osobiście u sprzedawcy lub każdego z serwisów autoryzowanych, których lista znajduje się tu: https://www.zibi.pl/grupa-zibi/punkty-serwisowe/. Można też przesłać zegarek bezpośrednio do Serwisu Centralnego, ul. Chodakowska 10, 96-500 Sochaczew. W przypadku wysyłki zegarka do Serwisu Centralnego prosimy o załączenie do niego dodatkowo opisu usterki, adresu zwrotnego, numer telefonu bądź adresu e-mail.

 

Zamówienie części do zegarków (zamówienia należy składać wyłącznie drogą e-mail)
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 127
E-mail: czesci@zibi.pl

Serwis zegarkowy
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 125
E-mail: serwis@zibi.pl

Serwis muzyczny
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 124

Serwis elektroniki
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 121

 

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI ZEGARKÓW CASIO

Standardowa gwarancja ulega przedłużeniu o kolejne 3 lata na warunkach określonych w gwarancji trzyletniej automatycznie, jeśli kupujący dokona wpłaty w terminie do 30 dni od daty zakupu.
Przedłużenie  gwarancji obejmuje wyłącznie zegarki marki CASIO.

OPŁATA WYNOSI:

  • 20 zł dla zegarków w cenie detalicznej do 1000 zł
  • 40 zł dla zegarków powyżej 1000 zł (ceny detalicznej)

Podstawę roszczenia do wykonania usługi naprawy gwarancyjnej stanowi gwarancja trzyletnia wraz z potwierdzeniem przelewu na konto przedstawiciela CASIO.

Opłatę za przedłużenie gwarancji należy kierować na adres poniższego rachunku bankowego:

Rachunek nr.: 80 1240 1053 1111 0010 1016 2362 Bank Pekao w Warszawie
Zibi Techno Sp. z o.o. ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew

W tytule przelewu należy podać: model zegarka (znajduje się na przywieszce zegarka i karcie gwarancyjnej) oraz datę zakupu zegarka.