Z KORTU NA SALONY MODY

Świat zmieniają wizjonerzy. To oni wpływają na zmianę naszego stylu życia, trendów w modzie. Ich odwaga powoduje, że coś, co wydawało się niemożliwe, szybko staje się nie tylko akceptowane, ale i popularne. Rene Lacoste wprowadził pionierskie koszulki, pojawiając się w jednej z nich na tenisowych kortach. Dziś produkty sygnowane jego nazwiskiem są popularne na całym świecie.

RENÉ LACOSTE “ALIGATOR”
– JEGO HISTORIA SIĘGA
ROKU 1927

Amerykańska prasa nadała René Lacoste przezwisko „Aligator”, kiedy zakładał się z kapitanem Francuskiej Reprezentacji Tenisistów – w czasie Pucharu Davisa – stojąc na linii kortu i trzymając w ręku dużą torbę ze skóry aligatora.

Przezwisko to stało się symbolem obecności René Lacoste na tenisowych kortach świata. René zdecydował się mieć emblemat krokodyla na swoich ubraniach. Rozpoznawalny na całym świecie krokodyl – logo marki Lacoste – pojawił się po raz pierwszy oficjalnie w 1933 roku.

RENÉ LACOSTE “ALIGATOR”
– JEGO HISTORIA SIĘGA
ROKU 1927

Amerykańska prasa nadała René Lacoste przezwisko „Aligator”, kiedy zakładał się z kapitanem Francuskiej Reprezentacji Tenisistów – w czasie Pucharu Davisa – stojąc na linii kortu i trzymając w ręku dużą torbę ze skóry aligatora.

Przezwisko to stało się symbolem obecności René Lacoste na tenisowych kortach świata. René zdecydował się mieć emblemat krokodyla na swoich ubraniach. Rozpoznawalny na całym świecie krokodyl – logo marki Lacoste – pojawił się po raz pierwszy oficjalnie w 1933 roku.

LACOSTE SYSTEMATYCZNIE ROZWIJAŁA SIĘ JAKO FIRMA

I docierała ze swoją ofertą do coraz większej ilości krajów.

Logo aligatora idealnie komponowało się z głównymi kolorami brandu – białym, cytrynowo-zielonym i czerwonym. To na ich bazie powstawały niezwykłe kolekcje ubrań, butów, okularów, galanterii skórzanej i wreszcie zegarków.

LACOSTE SYSTEMATYCZNIE ROZWIJAŁA SIĘ JAKO FIRMA

I docierała ze swoją ofertą do coraz większej ilości krajów.

Logo aligatora idealnie komponowało się z głównymi kolorami brandu – białym, cytrynowo-zielonym i czerwonym. To na ich bazie powstawały niezwykłe kolekcje ubrań, butów, okularów, galanterii skórzanej i wreszcie zegarków.

DESIGN

Zegarki Lacoste charakteryzują się tym, co wyróżnia firmę na rynku. Proste wzory i uzyskanie jak największej elegancji w sportowym stylu. Designerzy Lacoste kierują się oszczędnością, ich projekty są subtelne, często oparte na głównym kolorach marki.

Są też kolekcje oddające żywiołowość założyciela firmy, proste wzory podkreślone zostają intensywnymi kolorami. W zależności od naszego charakteru możemy dobrać odpowiedni zegarek dla siebie. Wszystkie produkty Lacoste zdobi legendarny zielony aligator. Na tarczach zegarków znajduje się on przeważnie w okolicach godz. 12 i 13.

DESIGN

Zegarki Lacoste charakteryzują się tym, co wyróżnia firmę na rynku. Proste wzory i uzyskanie jak największej elegancji w sportowym stylu. Designerzy Lacoste kierują się oszczędnością, ich projekty są subtelne, często oparte na głównym kolorach marki.

Są też kolekcje oddające żywiołowość założyciela firmy, proste wzory podkreślone zostają intensywnymi kolorami. W zależności od naszego charakteru możemy dobrać odpowiedni zegarek dla siebie. Wszystkie produkty Lacoste zdobi legendarny zielony aligator. Na tarczach zegarków znajduje się on przeważnie w okolicach godz. 12 i 13.

NAJWAŻNIEJSZE DATY W HISTORII LACOSTE:

  • 1933 r. – René Lacoste wspólnie z Andrew Gillerem zakładają firmę odzieżową. W ofercie Lacoste pojawiają się zegarki.
  • 1951 r. – do oferty wprowadzone zostają koszulki w różnych kolorach. Wcześniej dostępne były tylko białe.
  • 1960 r. – Lacoste przejmuje najstarsza w USA firma odzieżowa – Brooks Brothers.
  • 1996 r. – odchodzi założyciel firmy, René Lacoste. Firma pozostaje w rękach rodziny, prowadzi ją syn René – Bernard.
  • 2005 r. – Bernard Lacoste przekazuje firmę swemu bratu Michelowi.
  • 2007 r. – Lacoste umożliwia zakupy online, otwierając sklep internetowy.

NAJWAŻNIEJSZE DATY W HISTORII LACOSTE:

  • 1933 r. – René Lacoste wspólnie z Andrew Gillerem zakładają firmę odzieżową. W ofercie Lacoste pojawiają się zegarki.
  • 1951 r. – do oferty wprowadzone zostają koszulki w różnych kolorach. Wcześniej dostępne były tylko białe.
  • 1960 r. – Lacoste przejmuje najstarsza w USA firma odzieżowa – Brooks Brothers.
  • 1996 r. – odchodzi założyciel firmy, René Lacoste. Firma pozostaje w rękach rodziny, prowadzi ją syn René – Bernard.
  • 2005 r. – Bernard Lacoste przekazuje firmę swemu bratu Michelowi.
  • 2007 r. – Lacoste umożliwia zakupy online, otwierając sklep internetowy.