NO ORDINARY DESIGNER LABEL

HISTORIA MARKI

Firma powstała w 1988 roku. Na początku zajmowała się produkcją męskich koszul.

Dzięki wysokim standardom i unikatowe obsłudze klienta (pierwsze sklepy oferowały usługi pralnicze dla każdej zakupionej koszuli) szybko zyskała dobrą reputację i rozpoczęła projektowanie wyjątkowej odzieży zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. W 1998 roku marka Ted baker otworzyła swój pierwszy sklep w USA. Dziś dostępna jest także w Australii, Azji, na Bliskim Wschodzie a teraz także w Polsce.

HISTORIA MARKI

 Firma powstała w 1988 roku. Na początku zajmowała się produkcją męskich koszul.

Dzięki wysokim standardom i unikatowe obsłudze klienta (pierwsze sklepy oferowały usługi pralnicze dla każdej zakupionej koszuli) szybko zyskała dobrą reputację i rozpoczęła projektowanie wyjątkowej odzieży zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. W 1998 roku marka Ted baker otworzyła swój pierwszy sklep w USA. Dziś dostępna jest także w Australii, Azji, na Bliskim Wschodzie a teraz także w Polsce.

ZEGARKI TED BAKER

Firma zawsze uważała, że najlepiej jest inwestować w rzeczy, które nosi się na co dzień.

Zapewniając już odpowiedni styl szaf swoich klientów, skupiono się na zegarkach. Stworzono zegarki o ponadczasowym wyglądzie, dzięki unikalnemu połączeniu wysokiej jakości materiałów, dbaniu o szczegóły i indywidualnemu podejściu. W końcu, Ted dokładnie wie czego pragną jego klienci.

ZEGARKI TED BAKER

Firma zawsze uważała, że najlepiej jest inwestować w rzeczy, które nosi się na co dzień.

Zapewniając już odpowiedni styl szaf swoich klientów, skupiono się na zegarkach. Stworzono zegarki o ponadczasowym wyglądzie, dzięki unikalnemu połączeniu wysokiej jakości materiałów, dbaniu o szczegóły i indywidualnemu podejściu. W końcu, Ted dokładnie wie czego pragną jego klienci.

FILOZOFIA MARKI

O marce i jej jakości świadczą najmocniejsze akcenty i detale.

Tym, co sprawia, że marka Ted Baker jest rozpoznawalna i ceniona na świecie jest jej przywiązanie do szczegółów. to dziedzictwo brytyjskiego krawiectwa, połączone z prawdziwie współczesną perspektywą i bardzo mocne zaangażowanie w jakość.

FILOZOFIA MARKI

 O marce i jej jakości świadczą najmocniejsze akcenty i detale.

Tym, co sprawia, że marka Ted Baker jest rozpoznawalna i ceniona na świecie jest jej przywiązanie do szczegółów. to dziedzictwo brytyjskiego krawiectwa, połączone z prawdziwie współczesną perspektywą i bardzo mocne zaangażowanie w jakość.

WARTOŚCI MARKI

Ted Baker tworzy niekonwencjonalne schematy, wydarzenia i doświadczenia.

Każda wprowadzana kolekcja, każdy otwierany sklep i wszystko co robi marka, jest tworzone w taki sposób, by przykuć uwagę klienta i zaoferować dużo więcej poza utartymi schematami.

WARTOŚCI MARKI

Ted Baker tworzy niekonwencjonalne schematy, wydarzenia i doświadczenia.

Każda wprowadzana kolekcja, każdy otwierany sklep i wszystko co robi marka, jest tworzone w taki sposób, by przykuć uwagę klienta i zaoferować dużo więcej poza utartymi schematami.

KLIENCI I GRUPA DOCELOWA

Produkty Ted Baker kierowane są do osób młodych, energicznych i żyjących kulturą.

To zapaleni odkrywcy i podróżnicy, obywatele świata. Osoby liberalne, otwarte na nowe kultury, doznania i poszukujący nowych emocji. Nie naśladowcy, tylko liderzy.

KLIENCI I GRUPA DOCELOWA

Produkty Ted Baker kierowane są do osób młodych, energicznych i żyjących kulturą.

To zapaleni odkrywcy i podróżnicy, obywatele świata. Osoby liberalne, otwarte na nowe kultury, doznania i poszukujący nowych emocji. Nie naśladowcy, tylko liderzy.