IT’S NOT WHAT I HAVE.
IT’S WHO I AM

HISTORIA MARKI

Viceroy to ponad 50 lat historii.

Choć w Polsce marka jest nowością (jej premiera miała miejsce pod koniec 2016 roku), jej światowe korzenie sięgają 1951 roku, kiedy to firma została założona w Szwajcarii. Po 31 latach – w 1982 roku firmę przejęła Grupa Munreco, która doprowadziła brand do ogromnego sukcesu. Obecnie w Hiszpanii to jedna z najlepiej sprzedających się marek zegarkowych. Od samego początku Viceroy zapraszał do współpracy znanych hiszpańskich artystów i sportowców.

HISTORIA MARKI

Viceroy to ponad 50 lat historii.

Choć w Polsce marka jest nowością (jej premiera miała miejsce pod koniec 2016 roku), jej światowe korzenie sięgają 1951 roku, kiedy to firma została założona w Szwajcarii. Po 31 latach – w 1982 roku firmę przejęła Grupa Munreco, która doprowadziła brand do ogromnego sukcesu. Obecnie w Hiszpanii to jedna z najlepiej sprzedających się marek zegarkowych. Od samego początku Viceroy zapraszał do współpracy znanych hiszpańskich artystów i sportowców.

AMBASADORZY MARKI

Na przestrzeni lat z marką Viceroy związało się wiele najgorętszych nazwisk świata sportu i showbiznesu.

Wśród nich byli m.in. Julio Iglesias, Fernando Alonzo czy też wyróżniająca się osobliwą urodą i talentem Penelope Cruz. Ostatnio, po 11 latach twarzą marki ponownie został Antonio Banderas. Jeden z najsłynniejszych europejskich aktorów po raz pierwszy reprezentował markę już w 2006 roku.

AMBASADORZY MARKI

Na przestrzeni lat z marką Viceroy związało się wiele najgorętszych nazwisk świata sportu i showbiznesu.

Wśród nich byli m.in. Julio Iglesias, Fernando Alonzo czy też wyróżniająca się osobliwą urodą i talentem Penelope Cruz. Ostatnio, po 11 latach twarzą marki ponownie został Antonio Banderas. Jeden z najsłynniejszych europejskich aktorów po raz pierwszy reprezentował markę już w 2006 roku.

VICEROY I ŚWIAT WIELKIEGO SPORTU

Nieprzerwanie od 2002 roku Viceroy jest partnerem jednego z najsłynniejszych klubów piłkarskich na świecie – Realu Madryt.

Marka przygotowała również specjalną linię zegarków. Modele charakteryzują się rozpoznawalnym niebieskim kolorem klubu i występują w dwóch wersjach: sportowej, z chronografem, na bransolecie lub silikonowym pasku, lub eleganckiej – z klasyczną tarczą i na nylonowym granatowym lub szarym pasku.

VICEROY I ŚWIAT WIELKIEGO SPORTU

Nieprzerwanie od 2002 roku Viceroy jest partnerem jednego z najsłynniejszych klubów piłkarskich na świecie – Realu Madryt.

Marka przygotowała również specjalną linię zegarków. Modele charakteryzują się rozpoznawalnym niebieskim kolorem klubu i występują w dwóch wersjach: sportowej, z chronografem, na bransolecie lub silikonowym pasku, lub eleganckiej – z klasyczną tarczą i na nylonowym granatowym lub szarym pasku.

MOTTO I WARTOŚCI MARKI

„It’s not what I have. It’s who I am” – motto marki idealnie odzwierciedla styl wszystkich dostępnych w ofercie zegarków.

Kierując się wspomnianym hasłem, Viceroy to szeroki wachlarz czasomierzy damskich i męskich w przystępnych cenach. W zależności od modelu zegarki cechują się ponadczasowym designem, sportową elegancją i niezwykłą estetyką nakierowana na najdrobniejsze detale.

MOTTO I WARTOŚCI MARKI

„It’s not what I have. It’s who I am” – motto marki idealnie odzwierciedla styl wszystkich dostępnych w ofercie zegarków.

Kierując się wspomnianym hasłem, Viceroy to szeroki wachlarz czasomierzy damskich i męskich w przystępnych cenach. W zależności od modelu zegarki cechują się ponadczasowym designem, sportową elegancją i niezwykłą estetyką nakierowana na najdrobniejsze detale.