Newsroom

Konwencja Casio 2019

29.05.2019

Konwencja Casio 2019

W dniach 19-21.05.2019 po raz pierwszy w Warszawie odbyła się Konwencja Casio Europe. Była ona dedykowana głównie europejskim dystrybutorom. Ze względu na “30. rocznicę istnienia Grupy ZIBI S.A”. po raz pierwszy podjęto decyzję o jej organizacji w Warszawie. Głównym jej celem była prezentacja nowości CASIO dla dystrybutorów oraz prezentacja strategii marketingowych na rynkach lokalnych.

Przez dwa dni goście mieli okazję poznać bliżej działania marketingowe poszczególnych marek na rynku polskim. Na przywitanie przygotowano specjalną atrakcję realizowaną przez Agencję Adventure Warsaw tzw: “off the beaten track”.  Pierwszy dzień konwencji w całości poświęcony był marce G-SHOCK. Punktem kulminacyjnym tego dnia była prezentacja naszego Brand Managera Artura Róża, poświęcona działaniom marketingowym marki na rynku polskim. Nie zabrakło również atrakcji. Po południu uczestnicy konwencji udali się na zwiedzanie Warszawy utartym szlakiem. Tym razem odwiedzili Stare Miasto. Zwieńczeniem wydarzenia była kolacja w znanej restauracji “Warszawa Wschodnia” Mateusza Gesslera.

Drugi dzień konwencji był poświęcony takim markom jak:  EDIFICE/CASIO VINTAGE/ Baby-G/Pro-Trek/Sheen. Dużą uwagę gości przykuła prezentacja Anny Miksztal, dotycząca działań marketingowych dla CASIO VINTAGE na rynku Polskim. Warto podkreślić, że marka CASIO VINTAGE jako pierwsza zaczęła być traktowana jako odrębny subbrand właśnie na rynku polskim, najpierw jako CASIO RETRO, potem już jako CASIO VINTAGE. Działanie to obecnie jest kontynuowane w Europie. Dzień zakończył się Prezentacją nowości na sezon jesień-zima 2019. Po zakończeniu prezentacji uczestnicy podobnie jak pierwszego dnia udali się na spacer ulicami Warszawy.