MARKA, KTÓRA DEFINIUJE LUKSUS

Powstała w 1906 r. w Hamburgu. Firmę założyli sprzedawca artykułów piśmienniczych Claus-Johannes Voss,
bankier Alfred Nehemias i inżynier August Eberstein. Od początku istnienia głównym założeniem firmy była produkcja dóbr luksusowych.

JAKOŚĆ WYKONANIA

Skupiono się na piórach, zegarkach, produktach ze skóry i biżuterii. Logiem firmy niezmiennie jest biała gwiazda na czarnym tle.

Do stylu, projektowania i jakości wykonania produktów podchodzono bezkompromisowo. Precyzja i jasne zasady pozwoliły stworzyć ideę, która jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Ikoniczne logo Montblanc ma symbolizować doskonałość, szczyt luksusu zawarty w wiecznym piórze, zegarkach, skórzanych torebkach czy biżuterii.

JAKOŚĆ WYKONANIA

Skupiono się na piórach, zegarkach, produktach ze skóry i biżuterii. Logiem firmy niezmiennie jest biała gwiazda na czarnym tle.

Do stylu, projektowania i jakości wykonania produktów podchodzono bezkompromisowo. Precyzja i jasne zasady pozwoliły stworzyć ideę, która jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Ikoniczne logo Montblanc ma symbolizować doskonałość, szczyt luksusu zawarty w wiecznym piórze, zegarkach, skórzanych torebkach czy biżuterii.

HISTORIA

Od 110 lat Montblanc nieprzerwanie dostarcza klientom najwyższej jakości, niepowtarzalne i unikatowe produkty które definiują luksus.

Dodatkowego smaczku produktom Montblanc dodaje fakt, że marka ma swoje korzenie w kulturze. Od samego początku Montblanc mocno angażuje się w życie kulturalne. Pozostało tak do dziś.

HISTORIA

Od 110 lat Montblanc nieprzerwanie dostarcza klientom najwyższej jakości, niepowtarzalne i unikatowe produkty które definiują luksus.

Dodatkowego smaczku produktom Montblanc dodaje fakt, że marka ma swoje korzenie w kulturze. Od samego początku Montblanc mocno angażuje się w życie kulturalne. Pozostało tak do dziś.