NAPRAWA I SERWIS

Podstawą do złożenia zegarka do reklamacji jest: wypełniona karta gwarancyjna Zibi (model wyrobu, pieczątka sprzedawcy) wraz z dowodem zakupu lub czytelną jego kopią.

Reklamację zegarka można złożyć osobiście u sprzedawcy lub każdego z serwisów autoryzowanych, których lista znajduje się tu: https://zibi.localhost/grupa-zibi/punkty-serwisowe/. Można też przesłać zegarek bezpośrednio do Serwisu Centralnego, ul. Chodakowska 10, 96-500 Sochaczew. W przypadku wysyłki zegarka do Serwisu Centralnego prosimy o załączenie do niego dodatkowo opisu usterki, adresu zwrotnego, numer telefonu bądź adresu e-mail.

Formularz do rejestracji zgłoszenia reklamacyjnego: kliknij tu

Po wypełnieniu formularza prosimy o wezwanie kuriera i przekazanie mu paczki. Przesyłka powinna być zabezpieczona zgodnie z pkt. Jak prawidłowo spakować paczkę wysłaną do serwisu opisanego w sekcji poniższej pt. „NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA”

Zamówienie części do zegarków (zamówienia należy składać wyłącznie drogą e-mail)
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 127
E-mail: czesci@zibi.pl

Serwis zegarkowy
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 125
E-mail: serwis@zibi.pl

Serwis muzyczny
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 124

Serwis elektroniki
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 121