ZEGARKI DOPASOWANE DO TWOJEGO STYLU

 Sprawdź jak spełnił się amerykański sen braci Marciano.
Jak zbudowali brand, który promowały największe gwiazdy.

ZEGARKI DOPASOWANE DO TWOJEGO STYLU

 Sprawdź jak spełnił się amerykański sen braci Marciano.
Jak zbudowali brand, który promowały największe gwiazdy.

HISTORIA FIRMY

Georges, Armand, Paul i Maurice Marciano w 1981 r. powołali do życia firmę, która zmieniła świat mody.

Doskonale się rozumiejący bracia stworzyli rozpoznawalny na całym świecie odzieżowy brand początkowo opierający swoją promocję na wyjątkowych reklamach, w których operowano czarno-białymi odcieniami. Wielokrotnie nagradzane spoty były obsadzane topmodelkami i największymi gwiazdami Hollywood. Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Drew Barrymore czy Carla Bruni to tylko kilka sław zatrudnianych do promowania marki.

HISTORIA FIRMY

Georges, Armand, Paul i Maurice Marciano w 1981 r. powołali do życia firmę, która zmieniła świat mody.

Doskonale się rozumiejący bracia stworzyli rozpoznawalny na całym świecie odzieżowy brand początkowo opierający swoją promocję na wyjątkowych reklamach, w których operowano czarno-białymi odcieniami. Wielokrotnie nagradzane spoty były obsadzane topmodelkami i największymi gwiazdami Hollywood. Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Drew Barrymore czy Carla Bruni to tylko kilka sław zatrudnianych do promowania marki.

ZIARENKIEM SUKCESU OKAZAŁA SIĘ FUZJA FRANCUSKIEJ WRAŻLIWOŚCI I ELEGANCJI

Wywodzącej się z południowej Francji oraz marzenie o sukcesie na amerykańską skalę. Marka miała kojarzyć się z jakością, ale również wyjątkowym stylem, designem i nowatorstwem.

Czerń i biel, oszczędna forma promowania zdefiniowała markę. Towarzystwo wzbudzających zachwyt modelek postawiło ją na wygranej pozycji, a marka szybko umiejscowiła się na rynku, postrzegana jako modna, pięknie wykonana i wygodna.

ZIARENKIEM SUKCESU OKAZAŁA SIĘ FUZJA FRANCUSKIEJ WRAŻLIWOŚCI I ELEGANCJI

Wywodzącej się z południowej Francji oraz marzenie o sukcesie na amerykańską skalę. Marka miała kojarzyć się z jakością, ale również wyjątkowym stylem, designem i nowatorstwem.

Czerń i biel, oszczędna forma promowania zdefiniowała markę. Towarzystwo wzbudzających zachwyt modelek postawiło ją na wygranej pozycji, a marka szybko umiejscowiła się na rynku, postrzegana jako modna, pięknie wykonana i wygodna.

POŁĄCZENIE FRANCUSKIEGO SZYKU Z AMERYKAŃSKIM LUZEM OKAZAŁO SIĘ WIELKIM SUKCESEM.

Stąd pomysł, by poszerzyć ofertę o ekskluzywne akcesoria, które zamkną ofertę jako całość, dopełniając unikatowy styl marki.

Nowe projekty Guess zawsze opierały się na świeżości i oryginalności, pomysł na tzw. total look sprawił, że zegarki natychmiast stały się tak popularne, jak oferowana odzież.

POŁĄCZENIE FRANCUSKIEGO SZYKU Z AMERYKAŃSKIM LUZEM OKAZAŁO SIĘ WIELKIM SUKCESEM.

Stąd pomysł, by poszerzyć ofertę o ekskluzywne akcesoria, które zamkną ofertę jako całość, dopełniając unikatowy styl marki.

Nowe projekty Guess zawsze opierały się na świeżości i oryginalności, pomysł na tzw. total look sprawił, że zegarki natychmiast stały się tak popularne, jak oferowana odzież.

ZEGARKI GUESS WPROWADZAJĄ W TEN SEGMENT RYNKU ŚWIEŻY POWIEW.

Odejście od tradycyjnego spojrzenia na ich projektowanie, wywodzący się ze świata mody projektanci nadali zegarkom nowy wymiar. Wyjątkowy design idzie w parze z jakością produkowanych zegarków. Guess zawsze łączył ze sobą te dwie wartości jako identyfikujące markę.

ZEGARKI GUESS WPROWADZAJĄ W TEN SEGMENT RYNKU ŚWIEŻY POWIEW.

Odejście od tradycyjnego spojrzenia na ich projektowanie, wywodzący się ze świata mody projektanci nadali zegarkom nowy wymiar. Wyjątkowy design idzie w parze z jakością produkowanych zegarków. Guess zawsze łączył ze sobą te dwie wartości jako identyfikujące markę.

NAJWAŻNIEJSZE DATY W HISTORII GUESS:

  • 1981 r. – bracia Marciano zakładają Guess i początkowo produkują wyłącznie jeansy.
  • 1983 r. – w ofercie Guess pojawiają się pierwsze zegarki.
  • 1928 r. – uruchomiona zostaje produkcja zegarków Ariston, Opus, Aristex.
  • 1987 i 1989 r. – W wieku zaledwie 16 lat Carla Bruni zostaje modelką marki Guess. Dwa lata później, Claudia Schiffer jest pierwszą twarzą ikonicznych czarnobiałych kampanii reklamowych.
  • 1992 i 1993 r. – Anna Nicole Smith i Drew Barrymore stają się twarzami marki GUESS.

NAJWAŻNIEJSZE DATY W HISTORII GUESS:

  • 1981 r. – bracia Marciano zakładają Guess i początkowo produkują wyłącznie jeansy.
  • 1983 r. – w ofercie Guess pojawiają się pierwsze zegarki.
  • 1928 r. – uruchomiona zostaje produkcja zegarków Ariston, Opus, Aristex.
  • 1987 i 1989 r. – W wieku zaledwie 16 lat Carla Bruni zostaje modelką marki Guess. Dwa lata później, Claudia Schiffer jest pierwszą twarzą ikonicznych czarnobiałych kampanii reklamowych.
  • 1992 i 1993 r. – Anna Nicole Smith i Drew Barrymore stają się twarzami marki GUESS.

POZNAJ KILKA FAKTÓW
O MARCE GUESS:

  • 1992 i 1993 r. – Anna Nicole Smith i Drew Barrymore stają się twarzami marki GUESS.
  • 1997 r. – dwuletnia Gigi Hadid staje się dzieckiem marki Guess i jedną
    z najbardziej znanych modelek.
  • 2006 r. – marka GUESS rozpoczyna akcję filantropijną, która ma zwiększać świadomość problemu dotykającego kobiety chore na raka piersi.
  • 2011 r. – Kate Upton staje się nową twarzą  kampanii Guess.

POZNAJ KILKA FAKTÓW
O MARCE GUESS:

  • 1992 i 1993 r. – Anna Nicole Smith i Drew Barrymore stają się twarzami marki GUESS.
  • 1997 r. – dwuletnia Gigi Hadid staje się dzieckiem marki Guess i jedną
    z najbardziej znanych modelek.
  • 2006 r. – marka GUESS rozpoczyna akcję filantropijną, która ma zwiększać świadomość problemu dotykającego kobiety chore na raka piersi.
  • 2011 r. – Kate Upton staje się nową twarzą  kampanii Guess.