BO W GRUPIE ZIBI MAMY WARTOŚCI

Na co stawiamy

  • 1. Ciągle się doskonalimy

  • 2. Pracujemy zespołowo

  • 3. Stawiamy na wiarygodność i dobrą komunikację

  • 4. Tworzymy dobrą atmosferę pracy

  • 5. Mówimy otwarcie o problemach
    i rozwiązujemy je

O NAS

Grupa Zibi to polska firma z 35 letnią tradycją, w której pracuje prawie 650 świetnych ludzi! Otworzyliśmy już ponad 100 salonów Time Trend, 20 salonów muzycznych Riff oraz sieć luksusowych butików multibrandowych Noble Place.

Nasze początki sięgają roku 1989, gdy grupa przyjaciół postanawia otworzyć własny biznes. Wspólne starania sprawiły, że już po roku firma Zibi została dystrybutorem produktów Casio w Polsce. W 1991 otworzyliśmy pierwszy salon firmowy z zegarkami w Warszawie o nazwie ZIBI. W 2006 roku salony te przeszły rebranding w salony Time Trend. W kolejnych latach zostaliśmy właścicielem największej sieci salonów muzycznych w Polsce – Riff, a także otworzyliśmy pierwsze butiki luksusowe: Noble Place, Montblanc i Longchamp.

Dziś spotkasz nas w wielu miastach w Polsce, a my w dalszym ciągu rozwijamy się dla Ciebie! Stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która każdego dnia doskonali swoje umiejętności, aby jeszcze lepiej spełniać Twoje oczekiwania.

 


 

Dołącz do naszego zespołu!

Szukasz miejsca, gdzie Twoje pomysły będą doceniane, a Twoje umiejętności będą stale rozwijane? Chcesz być częścią dynamicznego środowiska pracy, które promuje kreatywność, innowacyjność i współpracę?

Przyłącz się do naszej firmy i daj się porwać pasji do tworzenia czegoś wyjątkowego! W naszej organizacji stawiamy na ludzi, ich potencjał i zaangażowanie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją karierę, czy masz już doświadczenie zawodowe, mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole.

Nasze salony Time Trend oraz Noble Place zlokalizowane są w największych centrach handlowych. Salony Riff są salonami stacjonarnymi i znajdziesz je w każdym większym mieście.

Do naszych salonów poszukujemy osób na stanowiska:

  • Doradca klienta
  • Kierownik Salonu

Mamy dwie siedziby biura: w Warszawie i w Sochaczewie. Sprawdź w jakich działach możesz się u nas rozwijać:

  • Marketing i zakupy
  • Sprzedaż detaliczna
  • Sprzedaż hurtowa
  • E-commerce
  • Dział IT
  • Księgowość
  • Kontroling
  • Dział HR
  • Administracja i flota
  • Logistyka
  • Magazyn
  • Dział obsługi klienta
  • Serwis

 

 

 

DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?

  • Pracujemy w firmie, która ma zaawansowany system Lean Management, czyli system zarządzania, dzięki któremu jesteśmy zawsze o krok przed konkurencją.
  • Jesteśmy zatrudnieni na umowę o pracę bez względu na stanowisko – stawiamy na długofalową współpracę z Tobą umożliwiając Ci rozwój również w innych działach naszej firmy.
  • Możemy liczyć na awanse wewnętrzne – zawsze w pierwszej kolejności stawianiu na „naszych”.
  • Jesteśmy objęci opieką medyczną Medicover, mamy możliwość przystąpienia do ubezpieczenia Grupowego PZU. I w pakiecie dodatkowo ekstra zniżki na cały nasz asortyment – aż do 40%!
  • Mamy super szkolenia, a obecnie ruszamy z systemem ścieżek kariery.

PROCES REKRUTACJI

1Przesyłasz nam
swoje CV
3Zapraszamy Cię na
rozmowę rekrutacyjną
5Informujemy Cię
o rezultacie rekrutacji
2Analizujemy Twoją aplikację
4Spotykasz się z zespołem
1Przesyłasz nam
swoje CV
2Analizujemy Twoją aplikację
3Zapraszamy Cię na
rozmowę rekrutacyjną
4Spotykasz się z zespołem
5Informujemy Cię
o rezultacie rekrutacji